HAASTATTELUTUTKIMUS 2019 | RAUTAKAUPPA-ASIAKKAAMME KOKEVAT KATEPAL-BRÄNDIN LAADUKKAANA, NPS 75
Laadukas ja tunnettu brändi on tunnettu sekä kuluttajien että ammattilaisten keskuudessa.
Toteutimme urakoitsija-asiakkaidemme haastattelututkimuksen poikittaistutkimuksena, jonka yhteistyökumppanina toimi Kokemuksia.fi. Asiakkaidemme mielipiteet on koottu anonyymiys säilyttäen. Siksi puhuttelemme sitaateissa ”asiakkaasta”. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Katepalin vahvuuksia ja kehityskohteita. Lisäksi asiakkailtamme kysyttiin NPS (Net Promoter Score), joka on yleisesti yrityksissä käytetty asiakasmittari, joka mittaa yhden kysymyksen avulla yrityksen asiakaskunnan uskollisuutta ja tyytyväisyyttä. Lisää NPS-luvusta ja sen käytöstä voit lukea täältä.
Tuotteiden laatuun oltiin yleisesti tyytyväisiä, joitakin kehityskohteita nousi esille. Saimme jonkun verran palautetta viestinnän määrästä ja laadusta. Kehitysehdotuksina nousi mm. sähköisen tilausjärjestelmän kehittäminen, tehdasvierailut ja uusien tuotteiden kehittäminen. Urakoitsija-asiakkaidemme mielestä selkeitä valttejamme olivat pitkät yhteistyösuhteet ja laatu. Toimitusten sujuvuuteen, hinnoitteluun ja yhteydenpidon määrään ollaan yleisesti tyytyväisiä.
Urakoitsija-asiakkaidemme NPS oli huikeat 86! (koko asiakaskunta 80)
Vahvuutemme yhteistyössä:
Vahvuutemme asiakkuuden hallinnassa:
Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme, jotka antoivat haastattelun, jotta me voimme kehittää toimintaamme!